Wednesday 6 June 2012

Buta Bila Gajah Di Depan Mata

Inilah  PAKATAN RAKYAT, selalu menuding jari kepada KERAJAAN BN/UMNO. Mungkin ada benarnya, bila kita menuding jari kepada orang lain pada yang sama 4 jari yang lain terarah pada kita. Suka Lipan Bara untuk mengatakan ini POLITIK KOTOR PAKATAN RAKYAT. 

Mungkin pengundi PEMBANGKANG a.k.a PEMBANGANG merasakan Pakatan Rakyat itu sangat betul dan tidak penah buat salah, sebenarnya tidak. Semua boleh lihat, seperti pepatah Melayu "Paku Dulang, Paku Serpih, Cakap Orang Dia Yang Lebih" 

Rasanya pengundi PEMBANGKANG a.k.a PEMBANGANG anda semua tidak buta, atau anda buat-buat tidak nampak BACKDROP di pentas itu. ADAKAH ITU BENDERA UMNO? BENDERA BN? . Moral of the story, kita manusia bukan nya MAKSUM dan sebelum menyalahkan orang lain lihatlah diri sendiri dahulu. 




"Bagaikan Tepuk Air Dalam Dulang, Akibatnya Tepercik Ke Muka Sendiri". Yang masih terpingga & tak pasti nak PANGKAH siapa rasanya anda boleh menilai. Sebenarnya Pakatan Rakyat ini cakap je parti lain teruk tapi dalam masa yang sama benda yang mereka sendiri buat ape yang mereka kutuk.

Ingat, Undi Kita Hanya Satu & Hanya Untuk BN