Friday 20 April 2012

TERANG LAGI BERSULUH, PEMBANGKANG MENCABAR KEDAULATAN NEGARA

Kalau dulu mereka kata UMNO ini zalim, UMNO ini ada gengster. Tapi malam tadi segalanya terbukti.Info mengatakan Skuad Amal PAS telah take over tugas POLIS. Mereka semua ditugaskan untuk menjaga MAHASEWEL ini.Ditambah lagi, info mengatakan Anwar Ibrahim telah datang ke dataran, lupakah kita PTPTN ini adalah idea ANWAR IBRAHIM. Ini semua dah dikira mencabar kejantanan kita. Mahu duduk diam lagi ke kita? Nak suruh FRU yang suraikan ke?

Lihat sendiri lah, politik kotor PEMBANGKANG, mereka sememangnya mahukan MALAYSIA ini kacau bilau. Tapi yang suke DAPig, Apa nak jadi dengan MELAYU kini, mungkinkah kalau PEMBANGKANG memerintah negara, MELAYU akan jadi BONEKA? Lihat sahaja di SELANGOR, bagaimana Khalid Gagap tunduk kepada Ronnie Liu DAPig and Brotherhood. Isu Hassan Ali dan JAIS  periksa gereka DUMC pun dipertikaikan walaupun terang lagi bersuluh majlis tersebut ada unsur merosakan AKIDAH ISLAM.Sekali lagi kita lihat DAPig sebagai JENERAL, PKR sebagai KOMANDER dan PAS merelakan diri mereka menjadi pencacai dan KUDA TUNGANGAN. Tidak sedarkah anda, politik kotor DAPig ini? Mereka lebih suka MELAYU ini berpecah dan golongan mereka hanya  SONGLAP kekayaan negara.

Sedia maklum, 21hb April 2012 akan berlangsung nya konsert sempena Pertabalan Agung, tapi MAHASEWEL ini tidak mahu berganjak dan akan terus berkhemah sehingga hari berkenaan. Ini dah dikira mencabar kedaulatan negara & kebiadapan kepada DYMM. Adakah ini yang dimahukan PEMBANGKANG? Agenda Republikan DAPig telah menular didalam PAKATAN, Dimana junjung kasih kita kepada DYMM? MALAYSIA mengamalkan prisip Parlimen Berpelembagaan dimana menjunjung kasih DYMM sebagai KETUA NEGARA, adakah selepas PEMBANGKANG mengambil alih tampok, prinsip RAJA BERPELEMBAGAAN yang dijaga dengan elok oleh UMNO akan ditukar? DYMM payung kepada negara, tanpa mereka MELAYU pasti akan jadi seperti BONEKA. Lihat sahaja di Ind**sia, kedudukan sultan melayu mereka, darah daulat sultan-sultan mereka umpama tiada erti lagi. Ada baiknya kita melihat negara seperti  JEPUN & ENGLAND mereka amat menyayungi RAJA/PERMAISURI mereka walaupun negara-negara mereka MODEN dan MAJU dari MALAYSIA.

PAS & MAHASEWEL sedarlah anda semua sedang dimanupulasikan DAPig & PKR. Aku juga MELAYU yang berkulit sawa matang ini tidak akan merelakan DAPig ini memerintah dan menjadikan MELAYU ini sebagai BONEKA. Satu penggal mereka sudah mentadbir SELANGOR, KEDAH & PENANG lihatlah  mana letak nya kedudukan MELAYU di mata DAPig ini. Sedar lah SEMUA

JOM PAKAT TOLAK PEMBANGKANG DI PRU13



UNDI KITA HANYA SATU & HANYA UNTUK