Friday 20 April 2012

Propaganda MAHASEWEL


ADAKAH INI ANGKARA UMNO? 






Mereka mencaci, mereka menghina & mereka melaknat UMNO? Bukan sekali & bukan 2 kali mereka menimbulkan provokasi.Tidak cukup dengan mencaci kepimpinan negara pihak berkuasa pun mereka tidak hormay. Lihat sahaja video nombor 2, apabila pihak berkuasa mahu mereka beredar, beradapkah beliau? sopan kah beliau? sebegitu rupa mereka menghalau DBKL & sebegitu rupa mereka mengherdik penguatkuasa. Paling kelakar "Bila Sudah Terhantuk" baru menjerit mintak tolong dengan polis. Dulunya kata POLIS anjing tapi kini menjilat kembali. Tidak malukah?

Kesabaran manusia ada hadnya, mana pergi nya maruah mereka, mana pergi nya kesopanan mereka? mungkin ibubapa mereka pun merelakannya tetapi kene ingat tidak semua pihak luar sana sehaluan dengan mereka. Tidak serik ke bagaimana Adam Adli serta Mahasewel & The Geng di halau di Kg Kerinchi? atau mungkinkah mereka- mereka ini ingin diperlakukan sebegitu rupa? Lipan bara mendapat info Skuad Amal PAS sudah menjadi benteng kepada mereka. Agenda PEMBANGKANG sudah menyerap dalam fikiran anak muda ini.


ATAU ADAKAH INI  CARA UNTUK MENGAJAR  MEREKA? 
ATAU ADAKAH INI YANG MEREKA INGINKAN?



Jangan pikir semua diluar sana menyokong anda tapi sebenarnya mereka JIJIK dengan pemikiran anda, mereka JIJIK dengan kelakuan anda. 



UNDI KITA HANYA SATU & HANYA UNTUK