Wednesday 16 October 2013

HARI INI DALAM SEJARAH : NURUL IZZAH DIPULAUKAN LAGI DI LEMBAH PANTAI


Salam 1 Malaysia

Seperti biasa setiap kali Hari Raya Korban semua pihak termasuklah Kerajaan BN, Pembangkang atau pun individu perseorangan akan memberikan sumbangan binatang ternakan untuk penyembelihan.

Tidak ketinngalan dikesempatan ini Nurul Izzah turutlah bersama memberikan sumbangan seekor lembu, tetapi keikhlasan sumbangan hanya Allah SWT yang mengetahui.

Seperti kelaziman, Pemuda UMNO adalah barisan hadapan yang bersedia untuk menjayakan progam-program penyembelihan yang dilaksanakan oleh masyarakat setempat. Nak tumbangkan lembu bukan senang beb, kene guna tenaga-tenaga orang muda baru boleh kan.

Nak dijadikan cerita penyembelihan lembu sumbangan Nurul Izzah ditumbangkan akhir sekali, yang menyedihkan pada awalnya tiada orang yang nak tumbangkan. Urusetia terpekik dan terlolong memohon bantuan. Kelihatan juga pada tempat kejadian "SETPOL" Nurul Izzah hanya pandang dari jauh jadi pemerhati. Apa barang beb, bawak datanglah bala tentera yang berarak kat "Blackout 505" tumbangkan lembu la.

Terbukti, macai-macai Pakatan Rakyat ni semua kurang cerdik, bila bab nak buat rusuhan beratus ribu turun "joint" dan bila bab kemasyaratan seperti biasa UMNO menjadi JUARA. Baik daripada masalah orang kurang upaya sehingga la masalah tanah perkuburan yang berhempas pulas selesaikan adalah orang UMNO.

Bukan bersifat riak tetapi nak tunjukkan kepada masyarakat umum yang buta dan  mengundi PAKATAN RAKYAT .

Renung-renungkan,

Sekian



LIPAN BARA TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAP DENGAN KOMEN YANG ANDA BERIKAN