Friday 25 May 2012

GELOMBANG MERAH DI LEMBAH PANTAI

Jam 8.45 malam, 24 May 2012 

PPR pantai Permai, Lembah Pantai diserang oleh GELOMBANG MERAH seperti dijangka kehadiran PELIWAT NEGARA (Anwar Ibrahim) tidak disenangi oleh Penduduk Sekitar PPR Pantai Permai. Hampir 100 orang muda berpakaian MERAH berkumpul ditepi jalan utama untuk masuk ke PPR Pantai Permai membantah kehadiran PELIWAT NEGARA. 

Sekali lagi PENCACAI ( Skuad Amal PAS ) tidak mampu untuk mengawal lalulintas yang dipenuhi tentera GELOMBANG MERAH. Pertembungan ceramah TIBAI & PKR telah menaikan Suhu PRU 13 di LEMBAH PANTAI.

Kehadiran UMI HAFILDA di bantu dengan Bekas Pegawai Kebajikan PKR Lembah Pantai, Mr Parthiban menambahkan kehangatan ceramah. Seperti biasa UMI HAFILDA bertindak untuk MELONDEHKAN PELIWAT NEGARA dan ternyata ia berjaya banyak rahsia2 dibongkar dan didedahkan kepada Pengundi Lembah Pantai. 

Jika diukur kehadiran, kebanyakan yang hadir ke ceramah PELIWAT NEGARA adalah orang luar dan mahasiswa/siswi yang menyewa kawasan PPR Pantai Permai tetapi yang hadir ke Ceramah TIBAI adalah semuanya PENGUNDI LEMBAH PANTAI. 

Kebodohan penceramah PKR dapat dilihat apabila kata menghina dan menyalahkan UMNO dilemparkan dan jangan tidak percaya apabila salah seorang penceramah nya mengakhiri ucapan dengan mengatakan " YANG BAIK ITU DATANG DARIPADA ALLAH SWT & YANG BURUK ITU DATANG DARIPADA NAJIB & ROSMA ". Apa kejadahnya PEMBANGGANG berkata sebegitu rupa? Adakah ini ajaran PAS? 

Bila dIperhalusi ucapan PELIWAT NEGARA, nyata sifat bermuka-muka Anwar Ibrahim terserlah, depan melayu cakap lain, depan cina berpusing2, depan india habis digoreng. Yang pasti semua kesalahan diletakan pada UMNO/BN. 

Yang hadir ke ceramah PKR seperti lupa PELIWAT NEGARA itu pernah bersama UMNO, kalau lah selama pemerintahan BN/UMNO ini zalim adakah mereka lupa PTPTN itu sebenarnya diluluskan oleh Anwar Ibrahim. Kalau PTPTN itu zalim, yang zalim sebernarnya adalah Anwar Ibrahim kerana meluluskanya. 

PRU 12 Lembah Pantai milik PKR, tetapi ingat GELOMBANG MERAH sudah bersedia untuk memastikan TRANSFORMASI akan dilakukan dengan jayanya. Kerana kesilapan Nurul Izah angin perubahan akan bertiup kencang di Lembah Pantai. Pengundi Lembah Pantai sudah cukup muak dengan PELIWAT NEGARA.

Ayuh, undi kita adalah satu dan hanya untuk BN