Sunday 15 April 2012

Hapuskan Pembangkang, Hapuskan Mahasewel.

Diriwayatkan daripada Abdullah Bin Amr Bin Al-Ash r.a: "Aku Pernah Mendengar Rasullah SAW bersabda: " Allah SWT tidak akan mengambil kembali ilmu (agama) dengan mengambil dari (dalam hati manusia, tetapi mengambilnya kembali dengan kematian para ULAMA hingga tidak tersis, laluorang ramai akan mengambil orang-orang bodoh sebagai pemimpin yang apabila orang-orang itu bertanya kepada mereka, mereka akan memberikan jawapan-jawapan yang tidak berdasarkan kepada ilmu. Maka mereka akan berada dalam kesesatan dan menyesatkan orang lain

 
(al-Bukhari)



gambar : pemimpin pembangkang yang menjadi batu api


gambar : Pemimpin Pembangkang Tidak menghormati Majlis Pertabalan Agong


Adakah wajar untuk kita memilih mereka sebagai pemimpin masa hadapan? 

Ditambah lagi dengan ROSAK nya moral ANWAR IBRAHIM, adakah itu yang perlu kita angkat sebagai pemimpin negara? Jangan gadaikan MALAYSIA yang kita cintai ini. Agenda mereka adalah satu, hanya mampu merampas tampok kepimpinan sedia ada dengan menabur janji-janji manis. Propaganda mereka yang dibakar adalah untuk kepentingan peribadi mereka sendiri. 

Ayuh, Lipan Bara menyeru untuk kita rapatkan BARISAN, kalau kita sayangkan MALAYSIA, mari sama -sama kita jatuhkan pembangkang di PRU 13. Jangan mudah lupa, selama ini usaha Kerajaan BN/UMNO lah banyak membantu kita semua daripada kita lahir sehingga lah kita sehingga kini. Kemakmuran yang dianugerahi oleh Allah SWT ini adalah hasil titik peluh pemimpin terdahulu amnya & Kerajaan BN/UMNO khas nya.

Hapuskan Pembangkang, Hapuskan Mahasewel.

Undi kita hanya satu dan hanya untuk