Friday 27 April 2012

Fatwa Baru PAS : Politik diutamakan, AKIDAH Islam diketepikan



Lu Pikir Sendiri!!!!........terdirinya PAS adalah kerana ingin menjadikan MALAYSIA ini sebagai Negara Islam secara TOTAL tetapi apabila Himpunan Sejuta Umat ingin diadakan, mereka menolak untuk menyertainya.Di manakah letaknya objektif asal penubuhan PAS yang diagungkan dahulu. Tahniah DAP & Keadilan anda berjaya mentarbiyahkan Pemimpin PAS. Dengan gagasan mereka sekarang ini PAS menyokong penuh ke atas PELIWAT No 1 Negara, Anwar Ibrahim.


SUDAH TERANG LAGI BERSULUH, dan kini PAS sebagai PENCACAI sekali lagi digunakan oleh PKR & DAP untuk Perhimpunan Bersih 3.0 dan kali ini lebih hebat mereka menggunakan Mursyidul Am PAS, Nik Aziz untuk mempromosikanya.



Kerana apa, TANPA AHLI PAS pakatan rakyat tidak akan mendapat sambutan. Lihat sahaja mana-mana aktiviti Pakatan Rakyat, semuanya akan dipenuhi oleh Pak Aji yang berkopiah & Mak Aji dan sudah tentu Skuad Amal PAS akan menjaga keselamatan.

Renung-renungkanlah, pikirlah kalau DAP & PKR memerintah MALAYSIA, silap hari bulan semua akan bertukar  dan ISLAM itu bukan agama rasmi lagi.


54 tahun kita merdeka BN/UMNO  yang banyak mempertabatkan Agama Islam, Raja & Negara

Undi Kita Hanya Satu & Hanya Untuk