Tuesday 28 May 2013

MELAYU JANGAN TERTIPU LAGI

Salam 1 Malaysia.

Untuk renungan kita terutama Kaum Melayu. Ini bukan RASIS tetapi ianya sebuah kenyataan. Berpijaklah dibumi yang nyata. 

Selepas kegagalan PAKATAN RAKYAT untuk menukar tampok pemerintahan negara Malaysia  melalui PRU mereka melakukan pelbagai provakasi. Himpunan BLACKOUT505 sebagai wadah perjuangan mereka. 

Melihat daripada apa yang dilakukan mereka mengambarkan PRU di Malaysia ini sebagai kotor. Mereka menjadi bongkak apabila undi popular memihak kepada PAKATAN RAKYAT. Mereka merasakan PM perlu berlandaskan undi popular. Tetapi, perbentukan kerajaan di Malaysia ini adalah berdasarkan KERUSI PARLIMEN. Rasanya semua paham dengan konsep tersebut. Tetapi sebaliknya bagi penyokong dan pemimpin PAKATAN RAKYAT yang gila kuasa.

Kalau dilihat, BLACKOUT505  hanya disokong oleh DAP dan sebilangan ahli PKR & PAS. Manakala ada sebilangan pengundi dan penyokong mereka tidak bersetuju dengan protes ini contohnya Azmin Ali.

Kenapa DAP beria-ria menyokong penuh idea Si Gila Kuasa? Jawapan nya mudah, INI KALILAH DAP sebenarnya perlu menggunakan peluang untuk menguasai POLITIK MALAYSIA yang selama
ini diterajui oleh MELAYU. 

Melihat daripada jumlah kerusi parlimen yang dimenangi oleh Pakatan Rakyat, DAP sebenarnya memenangi lebih 50 % daripada jumlah kerusi PAKATAN RAKYAT diperolehi. Kalau undi popular diambil kira dan Si Gila kuasa menjadi PM, siapakah DIRECTOR & siapakah PATUNG yang hanya tunduk dengan segala arahan? TEPUK DADA, TANYA SELERA.

Tidak mungkinlah DAP hanya akan diam diri walhal dalam masa sekarang ini mereka sebenarnya lebih berkuasa. Adakah itu yang anda mahukan, Satu stadium mendoakan BN/UMNO tumbang tetapi    ALLAH SWT BERSAMA UMNO. Perjuangan UMNO/BN selama ini diberkati dan berkat daripada itu pelbagai limpah kunia, nikmat serta anugerah daripada ALLAH SWT kita rasai.

Melayu, jangan tidur lagi. Ini Tanah Melayu yang harus anda perlihara. Islam Agama Rasmi kita wajib untuk kita mempertahankan Kalimah Allah SWT. 

Sekian