Sunday 16 December 2012

EKSEKUTIF NYA MELAYU DI MATA DAP

Salam 1 Malaysia

Sedia maklum semalam 15/12/12, berlangsungnya Pemilihan Jawatankuasa Eksekutif DAP. Daripada senarai Jawatankuasa Eksekutif yang menang semuanya adalah daripada Bangsa Cina yang rata-rata orang lama dalam DAP. Walaupun ada beberapa MELAYU mencuba nasib untuk bertanding tetapi semuanya TEWAS.  .........Untuk rujukan, klik >>>>EKSEKUTIF DAP

Apa yang Lipan Bara nak kongsikan adalah mudah, sebenarnya DAP adalah parti RACIS & PARTI KRONI. Selama ni mereka sibuk kata UMNO/BN ni lebih mengutamakan KRONI, tapi sebenarnya mereka lebih TERUK.

Yang menyedihkan ada juga MELAYU yang tak sedar diuntung berada dalam DAP, untuk pengetahuan sampai mati pun korang takkan rasa duduk kerusi panas EKSEKUTIF DAP tu. Jangan disebabkan se-ekor nyamuk, Bangsa Melayu korang gadaikan. Masih tak sedar ke, apa AGENDA DAP? Jangan sampai esok, BILA MALAYSIA TERGADAI, SISTEM RAJA DIMANSUHKAN & PERLEMBAGAAN DIGUBAL  dan pada masa itulah baru kita menyesal.

Patutnya kita sebagai MELAYU MALAYSIA perlu beruntung dengan KEISTIMEWAAN yang sekian lama kita perolehi. Adakah kita mahu menjadi MELAYU SINGAPURA, yang sudah hilang Identiti bangsa, hilang taraf bumiputra, dan kuasa politiknya. 

GUNAKAN KUASA KITA SEBAGAI PENGUNDI UNTUK MEMASTIKAN AGAMA ISLAM, KEDAULATAN RAJA-RAJA & BANGSA MELAYU terus diperlihara. Tiada parti lain selain UMNO/BN  yang selama ini bermatian-matian untuk mempertahankanya. 


SEKIAN