Thursday 15 November 2012

Antara Anwar & Najib

Salam 1 Malaysia

Malaysia sangat harmoni, buktinya pada sambutan Depavali diraikan oleh Bangsa India dengan penuh aman tanpa ada masalah, mereka tidak dihalang untuk merayakanya. 

Kehadiran PM DSN Najib dan Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim turut mendapat perhatian. Mereka ini kedua beragama  ISLAM tetapi hanya pandangan mereka membezakan mereka. Anwar dengan pandangan PLURAL telah membuktikan segalanya. Dimajlis sambutan tersebut Anwar hadir dengan lengkap LILITAN KEPALA  (mereka yang sambut tak pakai pun). Membuktikan Anwar ini memang pandai berlakon bila bersama puak PAS berlakon seperti  ULAMA, PKR sendiri dah pun melabelkan dia  sebagai IMAM MAHDI dan kalau dengan DAP LBGT disokongnya. Yang penting Anwar Ibrahim menabur janji kosong untuk meraih undi.


 

Lain pula dengan DSN Najib yang hanya berpakaian kemas dan ringkas. Tidak perlu untuk berlakon tetapi yang pasti segala JANJI DITEPATI. Terbukti dengan kebijaksanaan yang digunakan, beliau mampu untuk memastikan MALAYSIA ini sentiasa aman dan harmoni untuk semua. sebagaimana apa yang kita telah nikmati sejak MERDEKA