Thursday 20 September 2012

BANTAHAN KE ATAS FILM INNOCECENCE OF ISLAM

Al Quran : (2) Al Baqarah : Ayat 120

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. (QS. 2:120) 

Tahniah PEMUDA UMNO & NGO Melayu Islam yang akan turun padang untuk menghantar Memorandum Bantahan Film Innocence of Islam..........rujuk SINI

Inilah cara Malaysia sebenar, tidak perlu untut berhimpun sampai merosakan harta benda awam dan menggangu ketenteraman. Apa yang penting kita bersama-sama membantah akan kepada penerbitan film yang menghina Rasulullah SAW dan ISLAM.

Kalau kafir DAP kata ianya membuang masa, sekarang ini lah kita perlu tunjukan kekuatan ISLAM Malaysia dan Melayu sebenarnya.......AYUH, DEMI MEMPERTAHANKAN ISLAM..........

Renunglah wahai sahabat

Belum akan tiba kiamat sehingga kaum muslimin memerangi kaum Yahudi. Kemudian mereka akan diperangi oleh kaum muslimin sehingga batu dan pohon sampai berkata: ‘Hai kaum muslimin, wahai hamba Allah, inilah seorang Yahudi tersembunyi di belakangku, datangilah dan bunuhlah”. (Seluruh alam akan berkata begitu), kecuali pohon Al Gharghad. Sebab, sesungguhnya ia (pohon itu) tergolong pohon (simpatisan) kaum Yahudi” (HR. Bukhari & Muslim).

Maka bersabarlah kamu. Sesungguhnya janji Allah adalah benar, dan janganlah sekali-kali orang yang tidak meyakini ayat-ayat Allah itu berhasil menakut-nakuti kamu.” (QS. Ar Ruum 60).